Drepturile consumatorului sunt cele stabilite in Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale. Costurile care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, in aceleasi conditii in care acesta a fost livrat, complet, cu toate accesoriile (piesele) si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie
Retur comenzi online:
- Incunstiinteaza furnizorul PORCELAIN MANUFACTURES print email la adresa: moga@moga-china.ro, sau printr-un mesaj la sectiunea de contact al siteului www.porcelain.ro;
- Pregateste cu mare atentie si impacheteaza si marcheaza corespunzator produsul pe care doresti sa il retrurnezi, tinand cont ca aceta este fragil, pentru a te asigura ca acesta va ajunge in siguranta.
- Cheama curierul si asigura-te ca efectueazi livrarea cu optiunea “Deschidere la livrare”. Costurile de transportul produsului returnat sunt in sarcina consumatorului.
- Dupa ce coletul ajunge la destinatie iar returul este acceptat, vom efectura rambursarea nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am receptionat produsul.
Returul se fi refuzat, conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului, in cazurile:
- dupa expirarea termenului de 14 de zile;
- produsele au fost confectionate dupa specificatiile furnizate de Client sau sunt personalizate in mod clar; Produsele care sunt realizate in urma unor comenzi speciale, cu decoruri sau structure personalizate, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior) nu pot fi returnate.
- produsele au fost folosite si uzate;
- produsele ajung sparte. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Consumatorul are obligatia sa se asigure si raspunde de ambalarea conforma si corespunzatoare a produsului pe care il returneaza.